Sunday 11 December 2016

Lahir Balik.

Assalamualaikum,
its been a long time I leave my blog and nowwwwwww im back gais.Ya tuhannn lama gila sangat ah ni tak bukak belog taip taip kat sinii.Eii rinduuuu T^T 
  Banyak benda baik dan buruk yang dah berlaku sepanjang 2016 yang berliku liku dan berbonggol bonggol ni.

1)Stayed at hostel.
Asrama harian panglima or known as ASHPAN was a great hostel that i have ever met!Sebab hostel ni pernah menang hostel paling tercantik dalam Malaysia.Aku duduk pun 8 bulan 4 hari ja -_- masa form5 ni lah aku mengenal erti membasuh baju,erti kawan itu apa,erti orang talam dua muka tu apa.sorry yang last ni memang dalam list.Aku dah nak keluar dalam 2 minggu nak SPM but PK refuse me to not.Aku menangis ada dalam 10 jam.Alah soploh jam ja kot.Sebab i cant bear the feeling of nak pikiaq perasaan orang.Aku tak suka.And for those warga ASHPAN who is reading my post; Im so sorry for all my mistakessss yang dah buat banyak dkt hampa.Banyak gila aku rasa.Aku tak cpt bergaul dgn orang.((padahal cepat sgt)) cuma aku kasar.Thats all.Hati aku baik tau=) By the way: DO GOOD ANYWAY. UNTUK APA? UNTUK ILMU YANG BERKAT.Bukan jaga hubungan dengan mak ayah,guru guru ja.dengan SENIOR pun sama. 

2)Dah habis sekolah=')
Aku sekolah dekat sini 2 tahun.Start form 4 sampai form 5 jelah.Tapi aku serius cakap,selesa sangat sekolah dkt sini.Its changed me a lot weh.Sumpah banyak sangatt T^T Tapi malangnya tudung aku tetap sesingkat itu.Well,aku pakai apa yang sama dgn perangai aku.Aku telah menadah dengan keterpaksaan mata aku untuk menghafal dan membaca buku buku sewaktu form5.Gila?Tak pernah la gila lagi.Tapi aku pernah depress.Ubatnya pandai pandailah istigfar.I got flying colours on trial but yaaaa,addmath hancus debaii debuii sikit.Doakan result spm aku straight A's.Nothing more than that yang aku mintak.

Soo yaaaa,terimakasih untuk cikgu cikgu 10 subject saya who have a good heart ajar dengan ikhlas.Walaupun ada la sekali dua saya ni tertidur dalam kelas tambah tambah pukul 11 sampai 12.Tapi masa nak dekat2 spm saya bawak spray untuk spray muka saya._. Em.

Terimakasih untuk kawan kawan yang layan perangai bendahari 5 Akaun or known as ALONG BESAR KAWASAN 5 AKAUN.Aku berani sumpah yang aku tak makan duit hampa dan yang penting! Duit syiling jala aku ambik=P ha yang ni aku dah habaq semorang ok? Terimakasih untuk kawan kawan baik(Semua pun baikkk) dengan aku.Even ada je yang jadi batu api.Eh tapi kawan jugak rasanyaaaa. 

3)Travelling
Aku habis spm 5hb.Pastu 6hb bertolak terus gi JB.7hb aku sampai dekat kaki denasaww ni.Ya,i went to USS.With a mahal nak mampus punya tiket.74 dolar.Tapi dapat murah sebab uncle cina belikan dapat 70 dolar bersamaan dengan ada ah dalam rm 200.Huwa, i should pay back my parents's burn money when im getting older i thought.Kesian depa.Tapi seronok masuk sini.Aku paling suka Transformer kot?Sebab rancak gila.Go there.Hilang stress.Muka pun serabai.YANG PENTING!Jangan make up tetebal stgi cayaq terbakaq semua.Aku dah meleleh leleh peluh.Pergi dari pukul 11 pagi sampai 4 30 petang.Guna agensi mana?Tak guna.Mai redah ja.Baru travelling.Campur Singapore,ni negara Asean ketiga lah aku pi.Masa aku darjah 6(2011) i went to Hatyai,Thailand.Masa aku form3(2014) i went to Medan,Indon.And habis spm lak pegi Singapore.Baru aku perasan semua negara ni aku pergi semua lepas aku habis exam-.-Post pasal pergi Singapore ni nanti nanti lah aku cerita.


Nyampah pulak tengok muka aku yang tak berapa lawa dekat tiga tiga pic.Oklah.Bye=)


No comments:

Post a Comment

DO LIKE