Friday 23 August 2019

Result semester 4

Assalamualaikum,
selama aku ambil diploma, setiap kali result keluar, aku tak pernah miss nak cerita dekat blog sebab best kot cerita yang indah indah dekat blog. Dah lama dah sebenarnya keluar result exam, sebelum raya haji lagi.Tapi tu ah tuu, aku asyik busy manjang dengan raya hajinya, dengan kendurinya, dengan blogger challengenya. 

Semester 4 adalah semester yang sangatlahhh baru. Sebab aku takkan ambil subjek u dah. Which is agama & english. Dua sub ni memang ambil sampai sem 3 ja. Jadinya masa semester 4, akan ada 2 lagi subjek kos kita. Which mean aku ada 6 course code nak kena bawak.

Makanya, bermulalah sakit kepala yang teruk dan stress yang tiada penghujung. Cehhh. Ya ya je aku ni kan. Hahahaha

Aku serius target semua subjek A (gred A disini bermaksud A+, A, dan A- ye) KECUALI subjek law. Serius law susah.Subjek law ni sebenarnya ada certain kos memang kena ambil and badly kos diploma akaun memang kena ambil. Aku iz streshhh!

Itu hari pun test law aku failed weh. So memang aku target lulus. Dengan kena ingat case berlambak lambak. Sampaikan aku curious dan berfikiran budak budak law mempunyai cip bernama "law" di otak mereka untuk ingat semua case.Fuh!

So semester 4 aku dapat:

Kalini aku bermurah hati nak tunjuk gred aku. Hehehe. 

Im so proud with my law dapat A- ! Allah knows how much i put my effort, how i make dua to him to hear me.

Law is killing me. Sampaikan lagi beberapa jam nak exam, aku call mak aku cakap doakan aku sebab nak lulus ja law ni. Pastu mak cakap "kenapa mintak lulus?!mintak la dapat A!!" Mom's words are miracle ❤️

Haa, pastu kan aku ada cerita kat atas yang aku mintak semua A kecuali law? Tapi tengoklah subjek apa yang aku dapat B tersebut πŸ˜‚πŸ˜‚

MAF253 course codenya, it was an easy subject doh, but taktau kenapa dapat B huwaaa kalau tak, boleh dapat stret A siot! Hahaha

Okayla, aku mengakula lecture untuk that subject aku selalu tidur kelas tersebut dan hanya belajar di bilik sahaja.Ada hikmah mungkin untuk pelajar habitat seperti aku. Lol.

It was worth. Aku study dari pukul 12 tengahhari till 2 pagi. 

Thanks everyone who help me❤️ One semester to come❤️

Salam sayang, syadiya xoxo.


23 comments:

  1. Waaa hebat! Tahniah Syadiya ...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...tahniah!

    orang cakap, kalo nak minta pada Tuhan, mintalah sebesar-besarnya...kerna kuasa Allah itu Maha Hebat..hihihi

    keep it up!

    ReplyDelete
  3. wahhh dean list hahaha tahniah sya!!! biasa mmg target lulus je en alih2 dapat A terus ha

    ReplyDelete
  4. Wahh!! Tahniahh..bukan biashe2 nie. Good luck! Keep the good work!!

    ReplyDelete
  5. Tahniah2.it really pays your effort kan? Keep up the good work.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thankyou cuya😘 yapp it really pays my effort

      Delete
  6. tahniah! hebatnya result :D

    ReplyDelete
  7. Ya Allahhh pandainyaa awak nih. Biar akak teka, nih mesti 3.7 keatas nih kan. Tahniahhhh btw. Keep it up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa aje kak uyul! hehe pandainya teka haa betullatu hhehe terimakasih😊

      Delete

DO LIKE