Tuesday 20 August 2019

Blogger Challenge 9 : how i stay positive

Assalamualaikum,
lama rasanya tak happdet belog sebab busy raya haji apa semua. Huwaa. 
 Okaylah jum sambung blogger challenge :D

So macammana aku stay positive?

Aku rasa yang paling ketara aku buat untuk bagi diri aku positif adalah

1. aku selalu baca quotes. Even dekat blog aku pun ada menu navigation "quotes"

2. Keep your circles dengan orang orang positif, yang cakap baik baik. Not letting you down. Sebab kalau kawan kawan pun tak positif macammana diri kita nak positif kan? Contoh: sering benar ye kawan kamu cakap kamu hodoh. Takka kamu menjadi negatif? Wah gitew.

Gif ini terlalu cute maka aku sertakan didalam entri ini. Muahaha


Boleh juga baca entri lepas tentang blogger challenge:


Kalau nak main gak blogger challenge boleh tekan SINI for the list! :D


3 comments:

  1. Ya nak stay positif tu bukan mudah kalau duduk dalam cycle negatif sebab aura negatif tu banyak.

    ReplyDelete
  2. susah nak jadi positif bila mindset tu ada pada saya sndiri. padahal orang2 sekeliling saya smua positif je T__T

    ReplyDelete
  3. Sama! Pastikan orang sekeliling jenis baik-baik, dannn I love quotes too! Suka kumpul save pastu baca balik, penuhlah phone tu screenshot quotes, lol.

    ReplyDelete

DO LIKE