Tuesday 20 February 2018

Bahagia.

Assalamualaikum,
15 Feb 2018;tarikh ni parents aku pilih untuk memulakan percutian ke Pahang AND ALSO tarikh keluarnya result for student Uitm.It's quite stress.Aku tak confident langsung dengan diri aku.I told my parents aku nak try mintak ipg this year lagi and they dont agree with that. 

"Kalau tak minat jangan paksa diri" -parents

"tapi akaun susah"-me

And i still remember when i have finished all my exam,i had some chit chat moment with my parents .

"hm adik taktau adik jawab apa masa exam.rasa teruk gila" and both of them laugh and smile to me.LIKE WHAT?IM STRESS AND YOU THINK IT'S FUNNY ? t^t

Malam 14 Feb 2018,aku tidur awal dalam pukul 10 lebih sebab aku taknak fikir fon berbunyi sebab emel pasal result dah dihantar.It was a sweet night .Nyenyak gila aku tidoq weh!Kebetulan esoknya which is 15 Feb tu kami semua kena bangun awal around 4am sebab abah ajak bertolak awal pergi Pahang sebab taknak jem.

Aku bangun pagi 15Feb tu macam amnesia jap sebab serius weh aku lupa pasal result dah x)TAPI bila aku tekan ja button on dekat fon aku,aku rasa macam nak sumpah seranah sebab dah ada emel masuk noti.DAMN IT.Nak taknak,i have to face it.

Aku buka emel,aku baca.Banyaknya A.Macam...MACAM TAK LOGIK.
It was my blur moment sebab first time kan dapat result semester 1.Dahla buka emel masa pukul 4.30 lebih.Aku sebut "yayyyy"with a serak suara baru bangun tidur.HAHAHA.Pastu kakak aku tanya "dapat berapa?"

ME: DEKAN 

Pastu aku terus lupa nak mintak ipg sebab aku happy gila.Alhamdulillah for everything.Hope to see the new DL in the next 4 semester!


P/S: Next entry will be about my trip to Pahang.

Salam sayang,syadiya xoxo.


6 comments:

DO LIKE