Thursday 13 April 2017

Aldo Shoes For A Beach Vacation

Assalamualaikum,
Perempuan ni memang taknak pakai kasut yang sama atau macammana eh?Aku kalau boleh nak ada 10 pasang kasut so takyah nak gaduh sebab kasut asyik sama jaaaa.
Semorang ada citarasa yang lain lain bila tengok kasut,but this Aldo Shoes boleh memenuhi citarasa setiap perempuan without asking why or what.

By the way,Aldo Shoes ni brand yang popular sebab design yang memang cantik dan menarik.Aldo shoes ni banyak design contohnya sandals,high heels,wedges,slip ons,dan banyak lagi.So memang akan rambang mata kalau nak beli.For women yang memang tengah cari cari kasut yang sesuai untuk Beach Vacation,you all boleh try jenguk jenguk koleksi Aldo Shoes.

Ada tiga jenis Aldo Shoes yang sesuai untuk wanita pakai masa Beach Vacation or known as Percutian Pantai gitew.

First:Sandals
Sandals ni lagi trendi dari plain old flip flops(selipar) tau!Memang kita akan nampak flip flops ni sesuai untuk jalan jalan dekat pantai,tambah tambah lagi untuk orang pemalazzz,flip flop memang senang nak pakai,tapi trust me ,SANDALS is more stylish you know.So bila pakai Aldo Sandals ni masa Beach Vacation,dari tak nampak bergaya,terus nampak bergaya.Cuma sarungkan je kalau nak pakai Aldo Sandals ni,dan kau terus boleh jalan tepi pantai dengan selesa =)

SECOND:BALLERINA FLATS
Kalau nak nampak versatiles,kasut Ballerina Flats dari Aldo ni memang match dengan apapun baju.Kasut Ballerina Flats ni tertutup so nampak sopan dan sweet je bila pakai.Boleh try pakai Aldo Ballerina Flats ni dengan dress,shorts, or legging sebab memang nampak comel!Masuk dengan apapun jenis ootd .Bila melangkah keluar dari rumah nak pergi Beach Vacation pun rasa style je dengan Ballerina Flats ni❤️

THIRD:ESPADRILLES
Kalau nak pergi mana mana or bandar ka,tengok ahhh kasut Aldo Espadrilles niii! Comel sangatt.Im in love you with you betul.Kasut Espadrilles ni kureng feminin sikit dari kasut Ballerina Flats kalau nak dibandingkan,tapi kasut Espadrilles ni still boleh nampak style ok kalau pakai.Banyak design kasut Aldo  Espadrilles ni,so kita  boleh sesuaikan dengan perwatakan kita dan muncul bergaya masa bercuti.Yang pentinggg,kasut Aldo Espadrilles takkan jejaskan reputasi fesyen kita si perempuan❤️

So macammana nak beli Aldo Shoes yang gempak gempak ni ? Boleh search di google : Aldo Shoes Zalora. or KLIK SINI terus aku bawak ampa ke Aldo Shoes!

Salam sayang,syadiya xx

Collaboration with zalora

1 comment:

DO LIKE