Wednesday 5 April 2017

Cameron Highlands Short Vacay II (Cameron Valley Bharat Group)

Assalamualaikum,
This short vacay memang short kemetot sebab 2 hari 1 malam.Last day ni memang berjalan sungguh sungguh,pagi lagi dah check out ,cari sarapan dan  tempat pertama yang kami singgah ialah Cameron Valley Bharat Group

Memang banyak ladang teh dekat CH,tapi yangni one of my fav sebab ada waterfall,ada titi (alasan tak munasabah) 

Dont forget to bring your FRESH CARE❤️Memang lucky bawak benda ni sebab pening kepala and roll terus rasa lega.Pastu pergi Taman Mardi,ibu jari aku terkena duri kaktus terus membengkak bagai tiada segan silu dah macam kek naik tinggi.Last last aku try sapu Fresh Care and its really work!Get your own by whatsapp 0174974574 now with RM7.Ada banyak flavours tau!(IKLAN SEKEJAP)

 Im not there.I was the photographer.

 Buat peace dulu kata Adip.

Takyah nak peace sangat ok Adip.Kena bayar tau.Dahla aku suka suka hati ja masuk sesuku jalan,pastu pakcik Bangla tu  panggil suruh pergi kaunter beli tiket.Harga RIP RM2....
4  tahun lalu aku pegi sini it's for FREE.Tapi okayla.Semua tempat nak untungkan.

 ❤️

 Ni jalan pintas pakai tangga.Kalau taknak pakai tangga,jalan lembap ada.Lol

Siapa perasan?Saya nampak seperti berbadan besar dan berkepala kecil.Kahkah

 Forgive my husband's face.Kahkah

 ❤️

Silau is the best helper.

Orang yang turun bawah tu nak kena sepak ka camna? (lupa bawak stokin).Tempat ni paling bawahhh sekali.Kat sini memang cantik.

Kalaulah tudung crepe boleh dibawa bincang,mesti dia tidak akan berkolaborasi dengan angin.Dilibas libasnya aku.

Bila semua buat hal masing masing,dan takda sapa nak tangkap gambar muka aku .

 Part 2.Susahnya senyum lahai ulser masani membiak liar sebanyak 4 ketul.

Aku dah agak,Adip mesti nak turun bawah pegang air.Saja gedik.

Kawan aku cakap aku bawak beg orang asli ke tu.Beg ni hawt sekarang.You should buy.LOL

Keciknya bayang bayang,tapi manusianya macam 100kg plak aku tengok.

 Adip with his wives.By the way,Adip suka treat kakak mcm bawang putih dan aku macam bawang merah (-_-) sebab aku garang.Lebih kepada tegas.

 ❤️❤️❤️

Adik aku cakap muka macam tahan berak.Jeles latu.

 Dulu big fan blog Fatin Liyana.Skarang minat anak dia si Ajda.

 Adip with bawang putih.

Dah puas tangkap gambar,hirup udara segar,terus naik balik.Boleh kurus naik atas balik.Tapi jangan risau buat yang badan gempal dan pemalaz boleh naik buggy.

Sambung lain! salam sayang,syadiya xx


3 comments:

  1. Cameron best!! Lama dah tak pergi sana. Kalau ke sana, mesti pergi ladang teh 😊

    ReplyDelete
  2. Bestnya holiday..! Anyways, I love your bag..!

    ReplyDelete
  3. wahh bestnya anis pergi tak pernah turun kat ladang teh tu :(

    ReplyDelete

DO LIKE