Wednesday 9 October 2019

current update

Assalamualaikum,
macam biasa bila masuk u aku tak tersempat nak update pastu kalau nak update pun taktau nak update benda apa huwah stghess. 
So sedikit sebanyak pasal current life aku adalah UTI (urinary tract infection atau kencing tak lawas) aku still belum pulih :')

Pastu aku ada banyak gilo assignment dan salah satu assignment yang menguji kesabaran aku sekarangni adalah ENT (entrepreneur)

Lepastu 2 more weeks aku akan ada 5 tests to go until 4 weeks akan datang. Fuh fuhh moga tuhan permudahkan urusan aku untuk  last semester in diploma!

Lain lain tu sama jugak, jerawat aku still tumbuh dan pemalas still banyak. Hahahahaha =P

Biasalah gambar nak meriahkan entri. Btw ini buku akaun tebal tebal :'D

Salam sayang, syadiya xoxo

11 comments:

  1. goodluck sya! perjuangan terakhir sebelum habis diploma hehe

    ReplyDelete
  2. moga di permudahkan ye, moga di beri kesembuhan untuk masalah UTI tuh

    ReplyDelete
  3. May Allah ease everything for you and wishing you the best of health syadiya :3

    ReplyDelete
  4. may allah ease everything for u! amin :)

    http://mylittlestoryi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. haha..chill..besa la student life..assignment, exam, assignment, exam..x pe bersusah skrg..bersenang kemudian..trust me, it's worth nanti..

    ReplyDelete
  6. Good luck & semoga urusan dipermudahkan olehNYA.

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan segala urusan dan take care ye.

    ReplyDelete
  8. semoga dipermudahkan urusan.. ENT memang tak suka. hehee

    ReplyDelete
  9. Hihi terbaik punya update..

    ReplyDelete

DO LIKE