Thursday 23 April 2020

Salam ramadan (Day 1)

Assalamualaikum,
hellu lama sudah aku menyepi wahahaha sebab aku dah start kelas online so aku takda masa nak buat kerja lain. Even kerja aku kat rumah as pelipat kain baju pun kerap tertangguh ye๐Ÿ˜” For me kelas online ni serius guna extra effort. No one in your classroom see what you do, pastu smartphone kena dalam keadaan sihat (contohnya: kamera function, whatsapp boleh pakai, boleh masuk google classroom), lecturer tak nampak hang buat apa kalau hang baring pun depa taktau SO memang 100% on you :') . Mestilah students hate online class but what option do we have? None. But, online class. Aku ajar diri aku untuk see the good in things and take it easy for online class. InshaaAllah dipermudahkan.

Btw btw btwwwww, salam ramadan everyone! May we will be bless in this holy month๐Ÿ’– Semoga saya dan anda semua dapat khatamkan quran di bulan yang mulia ini๐Ÿ’–๐Ÿ’–


Terimalah sekeping/sehelai/seulas/sebuku gambar daripada saya. Semalam saja makeup lawa lawa sebab rindu nak keluaq ๐Ÿคช

Salam sayang, syadiya xoxo.

6 comments:

DO LIKE