Wednesday 28 July 2021

Got my first vaccine shot 💉!

 Assalamualaikum,

Dah nak dekat 5 bulan aku tak update blog hahaha gila betol. Semuanya sebab aku busy online distance learning punya new semester. Bayangkan last aku update adalah masa awal nak start semester dan sekarang aku dah habis semester and sedang final exam. Waddefish ._. 

So kisahnya aku nak cerita la sikit sebagai kenang kenangan yang aku dah dapat first shot of vaccine masa 20 July 2021 itu hari. Aku dapat vaksin dekat poliklinik, so tak ramai orang sangat.

Disertakan disini gambar aku selfie dengan borang vaksin jelah ekk. Sebab aku punya muka masa tangkap gambar memegang kertas "saya sudah divaksin" agak huduh :D


So my side effects lepas cucuk adalah:
1.Sore arm
2. Sakit kat bahagian lengan
3. Sakit kepala
4. Rasa nak demam

Sakit kepala dalam 2 days, yang sore and sakit arm tu about 3 days kot. Rasa nak demam tu 1 days after. Dahlah aku ada paper esoktu. Aku cepat cepat makan panadol lalu rasa nak demam tu pun berlalu. Hahaha. Lain lain effect tak ada. By the way i got comirnaty vaccine (Pfizer).

Lama jugaklah aku tunggu nak dapat vaksinasi ni. Aku register mysejahtera since 23 Feb 2021 kot :') so aku quite happy. Don't worry guys, later might be your turn!❤️

Thanks for reading,
salam sayang syadiya xoxo







No comments:

Post a Comment

DO LIKE