Tuesday 17 July 2018

BRACES PART 5 : dah tak jongang sangat (1 tahun 4 bulan)

Assalamualaikum,
you want to believe it or not , dulu aku jongang. Dahla jongang,gigi bersepah pulak tu.Sedih bukan?:( Bukanlah jongang teruk sangat,but you know.... tetap jongang.

Disebabkan aku dah pakai braces selama 1 tahun 4 bulan, aku betul betul enjoy everything about braces TERMASUKLAH everyday gigi berdarah.Don't know why tapi gigi aku memang sensitif sikit.Dulu aku ada pakai powerchain,tapi sekarang tak pakai dah sebab powerchain over nakmampos pergi tarik gigi aku sampai senget kekiri.TAPI TAPI,i really love powerchain.Cute gila kot powerchain?!

Hai,inilah namanya powerchain. Dia getah panjang yang menyatukan gigi.Gitew.Tak ingat ah last pakai bulan berapa,tapi sekarang aku dah tak pakai powerchain.

And inilah saya sekarang! Lol, i got gigi berlapis tapi sampai sekarang tak tarik tarik lagi.Klinik aku ni dia cam lambat sikit.

Still jongang,tapi aku nak panggil dia 

"tak jongang sangat"


Salam sayang,syadiya xx



Read more about braces:



                                            


10 comments:

DO LIKE