Monday 27 August 2018

Result Semester 2

Assalamualaikum,
Aku taktahu orang lain sama macam aku atau tak, tapi kenyataannya level confident aku adalah rendah.Aku tak yakin dengan diri aku. Untuk semester dua,aku tak yakin dengan satu kod programme ni sebabnyaaaaa banyak sangat kena hafal senang cakap memang kena hafal ,faham ,dan ingat which is

"MGT 162" or  fundamental of management. 

Aku sebenarnya merasakannnn yang benda camni memang kena expect dah sebab accounting bukan setakat mengira tapi menghafalal.Nak mampoz lagi sem 3 depan ni dengar cerita LAW susah ='))

Balik cuti ni aku asyik terfikir apa yang aku dah buat dekat paper MGT162 tu.Sumpah rasa teruk.Dahla beria keluar awal padahal taktahan nak terkencing sejuk kannnn so aku keluar ah awal alang alang terus balik bilik g kencing. KAHKAH.Kalau aku teringat paper ni mesti aku takut.Takut apa? Wajiblah takut repeat guys!

Walaupun aku pelajar cemerlang spm,tapi benarlah kecemerlangan itu tak berpanjangan. Akibat daripada berfoya foya dan lalai aku amatlah bimbang akan result aku.Lagipun aku tak study smart ataupun study hard masa sem 2. Yang aku tahu hanyalah balik bilik , tidur dan tidur dan tidur ye sampaikan rumet aku amat aneh dengan perubahan aku.

Tapi disebabkan doa ibu bapa dan berbekalkan usaha yang tak seberapa,

dapatlah 

"DEAN LIST " untuk semester 2! 

Alhamdullillah walaupun ramai perlekehkan cakap "ALA DIPLOMA SENANG"dan taklupa juga yang mencebik apabila aku ambik diploma, saya harap anda cili mulut sendiri sebab masuk dan ambil mana mana pun tak senang kalau takda usaha. 
Pointer DL tu biarlah aku ja tahu nanti ko kata riak terlebih kan.Emo pulak kekeke.


salam sayang,syadiya xoxo

9 comments:

  1. good job. Diploma ke degree ke master ke, buat sungguh2, insyaAllah rezeki ada dekat mana2.

    ReplyDelete
  2. tahniah2.....betul,mana2 pun susah..takde yg senang dlm dunia ni..keep up the good work!

    ReplyDelete
  3. Keep it up, yalah kdg2 sesekali bfoya2 takpa asal can back to track again. Gud luck sis!

    ReplyDelete
  4. The RSMSSB LDC Result 2018 will be released online at the official website of RSMSSB. It is expected that RSMSSB will publish a merit list containing the Roll Numbers of the selected candidates.

    ReplyDelete

DO LIKE