Monday 25 September 2017

My Pathetic Life.

Assalamualaikum,
Kelas aku harini habis awal nakmampus plus pakej kelas cancel petangni.Soooo as a student((i mean student u)),banyak benda yang berubah.Dari segi belajar,makan,makan,makan,dan tahap aku berdikari.Totally change! Dulu hostel sebelah sekolah weh tiap tiap minggu boleh balik,tapi sekarang memang tak aaa nak balik tiap minggu.Dengan tiket mahal lagi.Oh em ji totally not.Tetambah lagi orang kedekut jimat macam aku,i will think soploh kali nak balik atau tak even tahap rindu dekat mak n abah i macam nak gila(i really miss them duh.crying heavily).

Aku baru je start sem 1,maka dengan tewasnya duit aku banyak dimanfaatkan untuk membeli buku.Pastu tengok tengok dompet dah nipis lahai=').Segan nakmampos mintak duit dekat abah tapi nak buat macammana terpaksa mintak jugak ,kalau tak mintak aku nak mintak duit dekat kau ke.Bahahahahah.

Tapi,aku still jimat cermat.Bayangkan aku makan sehari dua kali tapi beli makanan sekali.Faham tak?Caranya senang ja,hang letakla nasi banyak banyak dalam polistren,pastu lauk pulak asing.So bahagi lah makanan berkenaan dan boleh makan dua kali.First time i try to do this tips,AKU FAILED SEBAB LAPAR SANGAT=(.All my siblings are so kuat makan except my kakak.Aku,dengan adik adik aku yang lagi dua orang tu memang kuat makan and guess what?! Iam.The.Only.One.Yang.Tak.Gemok.Kalo lapar sangat aku akan makan bertimbun dan aku akan bagitau siap siap "aku tak bela saka tau"HAHAHAHA.

Bulan ni ja aku kena ikat perut sikit (padahal tak ikat perut mana pun berbanding orang luar sana yang tak dapat makan langsung).Over ja lebih.Tapi serius,memang lapar weh.Sebab aku kuat makan.Ye,i memang kuat makan.

My belanjawan tunai book.AHMEZZING RIGHT?!

Oh by the way,aku nak payung satu gambar masa #MahabbahPersida 2 hari lepas.
Ni classmate baru.Masa interim classmate lain=').Sedih tinggal classmate lama tapi nak buat camne,we have to make a new circle of friend bukankah begitu? Kelas aku buat persembahan pasal Moana sebab temanya Disney Parody.We got number 3 out of 16 group!!!Im so proud of us sebab walopon lirik terhuyung hayang we really nailed it!!! 


Thanks for reading!
Salam sayang,syadiya xx.

No comments:

Post a Comment

DO LIKE